Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza przedsiębiorstwa z sektora FMCG (żywność, napoje i kosmetyki) oraz firmy technologiczne do udziału w „Polska Festival” w Indonezji. Wydarzenie ma charakter wystawienniczo-targowy i jest największym jak dotąd projektem promującym polski biznes w Indonezji. Polska Festival w Indonezji odbędzie się w dniach 18-24 marca 2019 w Dżakarcie.
Idea Polska Festival
Głównym celem „Polska Festival” jest przedstawienie potencjału firm z Polski, a także zwrócenie uwagi na doskonałą jakość produktów Made in Poland. Wydarzenie sprzyja utorowaniu drogi polskiemu biznesowi do skutecznej ekspansji na 250 milionowy rynek indonezyjski. Festiwal adresowany jest przede wszystkim do przedsiębiorstw z sektorów spożywczego, kosmetycznego oraz sektorów towarzyszących - będą one miały okazję zaprezentować i sprzedać swoje produkty, technologie i usługi.
Festiwal odbędzie się w Centrum Handlowym PIK Avenue w północnej Dżakarcie, zlokalizowanym blisko stołecznego portu lotniczego. Jest to jedno z lepiej prosperujących centrów handlowych w stolicy Indonezji, odwiedzane przez zamożną społeczność, głównie pochodzenia chińskiego. Szacuje się, że podczas wydarzenia centrum PIK Aveniu odwiedzić około 40-50 tys. klientów. Liczba ta może być znacznie wyższa z racji na rangę wydarzenia i planowane działania marketingowe, a także wydarzenia towarzyszące.
Główne punkty programu dla biznesu w ramach Polska Festival
Udział w wystawie w roli wystawców: 20 stoisk polskich firm w głównym lobby PIK Avenue, co daje możliwość przebadania rynku i dotarcia do końcowych klientów
Warsztaty dla polskich firm z ekspertami: omówienie kluczowych kwestii prowadzenia biznesu w Indonezji (rejestracja firmy, rejestracja produktów, procedury importowe, współpraca z Indonezyjskimi firmami)
Dedykowane spotkania B2B
Dodatkowe informacje
Władze PIK Avenue oprócz ekspozycji i promocji dopuszcza możliwość próbnej sprzedaży B2C promowanych towarów - w celu zbadania rynku.
Imprezy towarzyszące:
Polska TechDays – specjalna impreza dla firm technologicznych i start-upów: Polska TechDays skupia się na promocji start-upów oraz firm na etapie ekspansji na niezwykle atrakcyjnym dla cyfrowych rozwiązań rynku indonezyjskim. PROGRAM PolskaTechDays
BBQ Festival – food court z polskimi daniami
Kolacje biznesowe w tym otwierająca Gala Dinner organizowana przez Ambasadę RP w Indonezji
Polish Bar & Vodka testing
Art & Photo exibition
Travel Tour
Uczestnictwo:
Uczestnictwo w tygodniowych targach, treningach oraz spotkaniach B2B kosztuje 2000 USD.
Dofinansowanie PAIH wynosi 85%. Koszt ponoszony przez uczestnika wynosi 300 USD.
Informacja na temat sposobu dokonania płatności zostanie przekazana firmom po ich zaakceptowaniu do uczestnictwa.
W cenie:
1 stoisko 3 x 3 metry
udział we wszystkich prelekcjach
udział w umawianych przez organizatorach spotkaniach 1 na 1 z wyselekcjonowanymi przedstawicielami biznesu w Indonezji
pomoc tłumacza indonezyjsko-angielskiego przez 7 dni czasu trwania festiwalu
Logistyka:
transport produktów w porozumieniu z władzami PIK Avenue oraz przy wsparciu Ambasady RP w Indonezji
hotel Mercure w PIK Avenue przygotuje specjalną ofertę na noclegi dla uczestników Festivalu
Wspierające instytucje indonezyjskie:
KADIN – Indonezyjska Izba Handlowa
APINDO – największe stowarzyszenie przedsiębiorców
BKPM – Urząd Koordynacji Inwestycji Zagranicznych
BPOM – Urząd Rejestracji Żywności i Leków
MUI – Urząd Certyfikacji HALAL
Więcej szczegółów pod adresem: https://www.paih.gov.pl/20190318/Polska_Festival_Indonezja#