REALIZACJA

Ogłoszenie o zamówieniu na materiały promocyjne - pobierz plik z ogloszeniem pobierz plik z ogłoszeniem

W ramach projektu Gmina Miejska Głogów podpisała następujące umowy:

w dniu 30.01.2006 r.

umowę z Wojewodą Dolnośląskim o dofinansowanie projektu - „Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie" - Z/2.02/I/1.1.2/578/05

w dniu 17.02.2006 r.

umowę z firmą "Centrum Innowacji Technologii i Rozwoju" Sp. z o.o. z Zielonej Góry na pełnienie nadzoru sprawowanego w imieniu inwestora w zakresie prawidłowości realizacji projektu

w dniu 19.06.2006 r.

umowę z firmą "Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego" Sp. z o.o. z Głogowa na "Wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy dróg w rejonie przystanków, zatok, budowy pętli"

5t.jpg 1t.jpg 3.jpg 4t.jpg 6t.jpg 2t.jpg

w dniu 08.09.2006 r.

umowę z firmą SOLARIS Bus & Coach S.A na dostawę 5 autobusów niskopodłogowych marki Solaris

w dniu 21.11.2006 r.

umowę z firmą „GRAF" z Głogowa na »Wykonanie materiałów promocyjnych (balonów, długopisów, plakatów i systemu banerowego - pająk) dla projektu „Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego«.

w dniu 21.12.2006 r.

W dniu 21.12.2006 r. odbyła się konferencja prasowa na temat realizowanego przez Gminę Miejską Głogów projektu, który jest współfinansowany przez Unię Europejska z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.

konf_t.jpgPrezydent Miasta Głogowa - Jan Zubowski spotkał się z dziennikarzami w celu omówienia realizowanego przez miasto projektu pn. „Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie".

Przypomnijmy, iż projekt dotyczy modernizacji oraz budowy nowych zatok oraz pętli autobusowej, zakupu 5 nowych autobusów komunikacji miejskiej oraz uruchomienia nowoczesnego systemu zarządzania i monitorowania flotą pojazdów, który m. in. ma za zadanie usprawnić komunikację oraz punktualność autobusów miejskich. Całkowita wartość inwestycji wynosi ponad 8 mln zł.

Kolejny etap inwestycji

Gmina Miejska Głogów realizuje projekt „Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.

W ramach projektu w okresie od czerwca do grudnia 2006r. wybudowano i zmodernizowano na terenie miasta łącznie 18 zatok i 1 pętlę autobusową. Koszt wykonania zatok autobusowych wyniósł 1.980.003,00 zł.

W listopadzie i grudniu 2006r. w ramach projektu firma SOLARIS dostarczyła łącznie 5 autobusów. Wartość zakupionych autobusów wynosi 4.049.790,00 zł.

W styczniu tego roku (2008) zakończono ostatni etapu projektu, polegającego na dostawie i uruchomieniu nowoczesnych zintegrowanych systemów bezpośredniego monitorowania dla autobusów „Komunikacji Miejskiej" Sp. z o.o. składających się z :

Dostawcą zintegrowanych systemów była firma R&G PLUS Sp. z o.o. z siedzibą w Mielcu, z którą Gmina Miejska Głogów w dniu 13 sierpnia br. podpisała umowę na dostawę przedmiotowych systemów. Wartość dostawy wynosi 1.695.800,00 zł.

Łączna wartość projektu wyniosła 7,94 mln. zł.

Uruchomienie systemu przyczyni się do polepszenia jakości funkcjonowania transportu publicznego w mieście, poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego, stanu ochrony środowiska i estetyki naszego miasta.