Raport o stanie Gminy Miejskiej Głogów za 2020 rok.
Zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym prezydent miasta co roku, do 31 maja, przedstawia Radzie Miejskiej raport o stanie gminy miejskiej.
Raport obejmuje podsumowanie działalności prezydenta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej i budżetu obywatelskiego.
Rada Miejska będzie rozpatrywała raport na najbliższej sesji absolutoryjnej. W trakcie tej sesji radni będą omawiać raport. W debacie głos mogą również zabrać mieszkańcy.
Zgłoszenie udziału w debacie
Mieszkańcy zainteresowani wzięciem udziału w debacie nad raportem, która odbędzie się na sesji absolutoryjnej, powinni złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób, do Przewodniczącego Rady Miejskiej.
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja. O terminie sesji absolutoryjnej będziemy informować.
Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady pisemnego zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że Rada postanowi o jej zwiększeniu.
Raport o stanie Gminy Miejskiej Głogów za 2020 rok
Wzór zgłoszenia do udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Miejskiej Głogów za 2020 rok