Raport o stanie Gminy Miejskiej Głogów za 2020 rok.

Zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym prezydent miasta co roku, do 31 maja, przedstawia Radzie Miejskiej raport o stanie gminy miejskiej.

Raport obejmuje podsumowanie działalności prezydenta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej i budżetu obywatelskiego.

Rada Miejska będzie rozpatrywała raport na najbliższej sesji absolutoryjnej. W trakcie tej sesji radni będą omawiać raport. W debacie głos mogą również zabrać mieszkańcy.

Zgłoszenie udziału w debacie

Mieszkańcy zainteresowani wzięciem udziału w debacie nad raportem, która  odbędzie się na sesji absolutoryjnej, powinni złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób, do Przewodniczącego Rady Miejskiej.

Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja. O terminie sesji absolutoryjnej będziemy informować.

Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady pisemnego zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że Rada postanowi o jej zwiększeniu.

Raport o stanie Gminy Miejskiej Głogów za 2020 rok

Wzór zgłoszenia do udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Miejskiej Głogów za 2020 rok

layout->loadBlock('tools/login'); */?>

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności